آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
جزوه CAD/CAM 0 4 rasulsayar
جزوه ریخته گری فلزات 0 6 rasulsayar
جزوه تست های غیر مخرب در جوشکاری 0 7 rasulsayar
دانلود رایگان قالب سایت مستر مووی برای رزبلاگ 0 6 rasulsayar
جزوه درس مقاومت مصالح۲ دکتر جوهرزاده 0 224 rasulsayar
قالب ریسپانسیو سایت دوستی ها برای وبلاگ 0 240 rasulsayar
آموزش نرم افزار سالید ورک 1 271 dgmmzit
جزوه درس دینامیک دانشگاه علم و صنعت 0 262 rasulsayar
جزوه معادلات دکتر عباس طاهرپور 0 269 rasulsayar

روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو

روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو

متاسفانه در خودروهای کارکرده امری ناشایست و خارج از انسانیت توسط برخی از فروشندگان خودرو صورت می گیرد که ما در فروش خودرو با استفاده از تجربیات فروش و تحویل به روز خودروهای صفر این تجربیات را با شما در میان می گذاریم، امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.


گیربکس CVT و تفاوت های آن با گیربکس معمولی

گیربکس CVT و تفاوت های آن با گیربکس معمولی

سیستم CVT با سیستمهای انتقال قبلی که تعداد دنده‌های ثابت را در اختیار راننده قرار می‌داد، تفاوت داشته به طوریکه در هر زمان به محور خروجی اجازه می‌دهد سرعت مناسب و نسبت دنده مناسب را بدون وجود محدودیت و باتوجه به شرایط موجود، انتخاب و حفظ نماید. سیستم CVT با استفاده از دو محور(پولی) که یکی به موتور و دیگری به چرخ‌ها متصل می‌شود(مانند دوچرخه‌های دنده‌ای که با زنجیر نسبت دنده‌ها تغییر می کند) به شکلی ملایم انتقال نسبت دنده میان دنده‌های سبک و سنگین را انجام می‌دهد.در خودرو‌های دارای سیستم CVT نیز همانند گیربکس های ‌اتوماتیک عادی؛ دو پدال (گاز و ترمز) و شکل اهرم کنترل دنده‌‍ P-R-N-D-L وجود دارد ضمن اینکه با استفاده از پدال های تعویض دنده در پشت فرمان، امکان تعویض دنده به صورت دستی نیز وجود دارد. با وجود این بر خلاف سیستم‌های اتوماتیک قدیمی، شما تغییر در دنده‌ها و سیستم انتقال را احساس نمی‌کنید و صدای خاصی هم نخواهید شنید(تغییر وضعیت دنده به صورت نرم). این سیستم دور موتور را برای حالت شتاب گیری و یا مصرف سوخت متعادل به خوبی مدیریت می‌کند.با کمک این سیستم، در لحظه به ماکزیمم قدرت و بهینگی مصرف سوخت به شکل همزمان دسترسی پیدا کنید. این سیستم در مصرف سوخت کمتر و شتاب بیشتر تاثیر چشم گیری ایجاد می کند.


همه چيز درباره موتور خودرو و اجزا موتور خودرو

همه چيز درباره موتور خودرو و اجزا موتور خودرو

اگر تا به حال به موتور خودرو خود نگاه کرده باشید شاید از چیز هایی که در داخل آن وجود دارد متعجب شده باشید؟ شاید در نظر اول موتور ماشین می تواند شبیه به یک سیستم بزرگ گیج کننده و متشکل از فلزات، لوله ها و سیم ها باشد.


ممکن است بخواهید که از روی کنجکاوی بدانید که در این سیستم پیچیده و بسته چه می گذرد. و اصطلاحاتی مانند: شش سیلندر، چهارسیلندر، میل بادامک، پیستون ، سنسور انژکتور، دریچه های پاشش سوخت و … به چه معنی و مفهومی می باشند. پس یا فروش خودرو همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره موتور خودرو به دست آورید.


همه چیز درباره لنت ترمز و زمان تعویض لنت ترمز

همه چیز درباره لنت ترمز و زمان تعویض لنت ترمز

اگرچه شاید ترمز یکی از زیباترین قطعات اتومبیل شما نباشد ولی یکی از حیاتی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. توجه به علایمی که زمان تعویض لنت ترمز را به شما گوشزد می‌کند، می‌تواند جان شما را نجات دهد. برخی نشانه‌ها برای تعویض لنت ترمز بسیار واضح و بدیهی هستند که می‌توان به روشن شدن چراغ ترمز در صفحه کیلومتر شمار و یا نیاز به مسافت بیشتر برای توقف کامل خودرو اشاره کرد.


 

سفارش انجام پروژه های مهندسی مکانیک

ads اگر در انجام پروژه های خود دچار مشکل شده اید و یا وقت انجام پروژه های خود را ندارید، آدرس را درست آمدید.

روند ثبت سفارش به این گونه میباشد که شما در ابتدا فرم سفارش پروژه خود را پر کرده و برای ما ارسال میکنید. در مرحله بعد کارشناسان ما پروژه شمارا برسی و قیمت گزاری کرده و برای شما ارسال میکنند. در صورت تمایل پیش پرداخت پروژه را واریز میکنید و پروژه شما استارت میخورد. و در اخر با پرداخت کل مبلغ پروژه خود را دریافت مینماید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید ...

کیفیت کار ما اعتبار ماست