تبلیغات ریپورتاژ -
معرفی سایت مستر مووی (mr movie)
23736+
ارسال شده در سه شنبه 26 اسفند 1399

یکی از چندین وب سایت هایی هست که در زمینه دانلود فیلم سینمایی و دانلود سریال با لینک مستقیم و کیفیت های مختلف و بسیار متنوع فعالیت میکند که تمام فیلم ها و سریال ها بصورت رایگان در سایت موجود میباشد . در زیر به برخی از سریال های برتر دنیا که بصورت رایگان قرار داده شده اند میپردازیم.

 

 

سریالsee
سریال See یا «دیدن» یک درام علمی-تخیلی است که برای یک سرویس‌ اشتراک تلویزیون به نام اپل تی‌وی پلاس ساخته شده است. این سریال توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی شده و فیلمنامه آن را استیون نایت (Steven Knight) نوشته است. سریال See از تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) شروع به پخش کرده و در 6 دسامبر، فصل اول آن به پایان رسیده است.
 
برای دانلود سریال seeکلیک کنید
 
 
 
سریال ویچر
 
سریال The Witcher، محصول جدید شبکه نتفلیکس، برگرفته از سری رمانی به همین نام است که توسط آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski)، نویسنده لهستانی نوشته شده است. در سال 2007، شرکت بازی سازی CD Projekt Red (سی دی پروجکت رد)، بازی نقش آفرینی بر اساس رمان ویچر ساخت که پس از موفقیت نسخه اول، دو دنباله به ترتیب در سال‌های 2011 و 2015 تولید شد که نسخه سوم بازی ویچر (The Witcher 3: Wild Hunt) توانست جایزه بهترین بازی سال 2015 را از آن خود کند. لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich)، نویسنده ارشد و گرداننده سریال ویچراست که سابقه نویسندگی سریال‌هایی چون بال غربی، درمانگاه خصوصی، دردویل و مدافعان را در کارنامه کاری خود دارد.
 
 
برای دانلود سریال ویچر کلیک کنید

نمونه پروژه های آماده

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد