مقالات مهندسی - ایده های مهندسی -
خودرو خودکار VM Zimmer ، اتاق نشیمن بر روی چهارچرخ
353+
ارسال شده در شنبه 14 دی 1398

اتاق نشیمن احتمالاً یکی از راحت‌ترین و دل‌نشین‌ترین مکان‌های منزل شما است. حال تصور کنید که در فضایی به همین راحتی سفر کنید. این امر در طرحی مفهومی از شرکت فولکس واگن تحت عنوان خودرو خودکار VM Zimmer بر روی کاغذ آمده است. در ادامه با آقای مهندس همراه باشید.

قبلاً هم در مورد خودروهای آینده‌نگرانه‌ای مثل اوپل اچ یا ای-لگانس صحبت کرده بودیم. در مطلب امروز خودرو خودکار جدیدی با نام VM Zimmer معرفی شده است. این خودرو، طرح مفهومی و تخیلی از یک خودرو آینده از شرکت فولکس‌واگن است. هدف آن تلفیق اتاق نشیمن با خودرو شما است. به دلیل این‌که سبک زندگی و نیازهای هر کس متفاوت است در نتیجه طراح آلمانی این خودرو این امکان را برای مشتریان فراهم نموده که فضای داخلی را به سلیقه خود و کاملاً سفارشی درخواست دهند.

خودرو خودکار VM Zimmer

VM Zimmer

zimmer

VM Zimmer

این طرح شامل دو بخش است: بخش اول شامل پوسته اصلی و تجهیزات مربوط به نیرو پیشران خودرو و هدایت خودکار آن است و بخش دوم پلت فرم سفارشی خودرو است که کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی آن را تغییر دهند! مشتریان این خودرو قبل از ساخته‌شدن آن می‌توانند مطابق قراردادی فضای داخلی اتاق نشیمن خودروی خود را طوری سفارش دهند که می‌خواهند به آن شیوه سفر کنند و تک‌تک اجزاء موجود در اتاق متحرک خود را انتخاب کنند.

zimmer5

خودرو خودکار VM Zimmer

zimmer6

خودرو خودکار VM Zimmer

auto_01

خودرو خودکار VM Zimmer

نمونه پروژه های آماده

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد